Lidl Suomi – Säästä hinnasta, älä laadusta
The browser is not supported
To display the website correctly, please use one of the following browsers.CautionPlease update your browser, if you proceed with this browser, your shopping experience might not be successful!

UEFA EURO 2024™ Lidl Kids Team

UEFA EURO 2024™ Lidl Kids Team -arvonta on päättynyt ja voittajille ilmoitetaan onnenpotkusta henkilökohtaisesti puhelinsoitolla ja sähköpostilla. Kiitos kaikille osallistuneille!

UEFA EURO 2024™ Lidl Kids Team

KERÄÄ LEIMOJA JA OSALLISTU ARVONTAAN 6.–26.5.2024

Leimakortti on Lidl Plus -sovelluksen ominaisuus, jolla voit osallistua upeiden palkintojen arvontaan leimoja keräämällä.


Jos et vielä ole Lidl Plus -asiakas, lataa ensin äppi ilmaiseksi sovelluskaupasta ja rekisteröidy käyttäjäksi. Avaa sitten sovellus ja valitse ”Aloita keräily”. Leimojen keräys alkakoon!

MITEN OSALLISTUN LEIMAKORTTIARVONTAAN?

MITEN OSALLISTUN LEIMAKORTTIARVONTAAN?

JALKAPALLOLEIMAKORTTI 6.–26.5. ⚽

Jalkapallohuuma on vallannut Lidl Plus -äpin UEFA EURO 2024™ -kisojen kunniaksi. Uudessa leimakorttikampanjassa voit voittaa itsellesi ja kaverillesi matkan UEFA EURO 2024 -matsiin Saksaan. Voittajia arvotaan yhteensä kuusi, eli nyt sinulla on hyvät mahdollisuudet päästä elämäsi futismatkalle.


Osallistu kisaan Lidl Plus -äpissä keräämällä leimoja ja lähettämällä täysi leimakortti arvontaan. Leiman saat jokaisesta vähintään 20 euron arvoisesta ostoksesta, jonka teet 6.–26.5.2024. Muista siis skannata Lidl Plus -korttisi kassalla ostoksia tehdessä. Yhdellä leimalla pääset mukaan arvontaan. Ostosaldoa eivät kerrytä alkoholi- ja nikotiinituotteet, pantti eikä lahjakortin ostaminen.


Kertaostoksesta voi saada useamman kuin yhden leiman. Jos esimerkiksi ostat 40 eurolla, ansaitset 2 leimaa. Tällöin saat saman tien 2 leimakorttia täyteen ja voit lähettää ne arvontaan. Arvontaan lähetettävien leimakorttien määrää ei ole rajoitettu – mitä useampi osallistuminen, sitä suuremmat ovat mahdollisuutesi voittaa.


Leimat kannattaa koota kasaan mahdollisimman nopeasti, sillä täytetyn leimakortin lähettämällä osallistut automaattisesti kaikkiin tuleviin arvontoihin.


Pääpalkintona arvomme kuudelle voittajalle ja heidän yhdelle matkakumppanilleen reissun UEFA EURO 2024 -matsiin Saksaan. Palkintoon kuuluu lennot, majoitukset, kuljetukset kohteessa ja matsiliput. Lippupaketit arvotaan seuraavasti:


Kaikkien viimeistään su 12.5. täyden leimakortin lähettäneiden kesken arvotaan 2 lippupakettia avausotteluun Saksa–Skotlanti Münchenissä 14.6.2024 ja 1 lippupaketti otteluun Espanja–Kroatia Berliinissä 15.6.


Kaikkien viimeistään su 19.5. täyden leimakortin lähettäneiden kesken arvotaan 1 lippupaketti otteluun Espanja–Italia Gelsenkirchenissä 20.6. ja 1 lippupaketti otteluun Tanska–Englanti Frankfurtissa 20.6.


Kaikkien viimeistään su 26.5. täyden leimakortin lähettäneiden kesken arvotaan 1 lippupaketti finaaliin Berliinissä 14.7.


Voittajiin ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti, ja heidän etunimensä ja sukunimen ensimmäinen kirjain julkaistaan tällä sivustolla sekä some-tileillämme.

LATAA LIDL PLUS -SOVELLUS JA TEE SÄÄSTÖJÄ JO TÄNÄÄN!

Lidl on jalkapallon EM-kisojen 2024 kansainvälinen kumppani

Lidl on jalkapallon EM-karsintojen ja UEFA EURO 2024™ -turnauksen virallinen yhteistyökumppani maailmanlaajuisesti. Yhteistyö alkoi maaliskuussa 2023 EM-karsintapeleissä ja huipentuu Saksassa kesällä 2024 pelattaviin kisoihin.


Kumppanuus on Euroopan suurimpiin kauppaketjuihin kuuluvalle Lidlille luonteva valinta: Lidl toimii kansainvälisesti yli 30 maassa ja sillä on yli 12 000 myymälää. Aivan kuten jalkapallo inspiroi miljoonia ihmisiä joka päivä, Lidl on jokapäiväisten ostosten luotettava kumppani miljoonille asiakkaille kaikkialla Euroopassa.


Lidl haluaa UEFA-yhteistyössä pitää esillä terveellisen ruoan, urheilun ja liikunnan merkitystä aktiivisessa ja terveellisessä elämäntavassa. Sillä, miten syömme ja kuinka paljon liikumme, on valtava vaikutus terveyteemme ja ympäristöön. Lidl kehittää valikoimaansa planetaariseen ruokavalioon perustuen, jotta asiakkaiden olisi tulevaisuudessa helpompi tehdä valistuneita ostopäätöksiä terveellisistä ja kestävästi tuotetuista tuotteista.