CLICK & PICK – VARAA JA NOUDA KÄYTTÖTAVAROITA LEMPIMYYMÄLÄSTÄSI
Lidl Plus -sovelluksen Click & Pick -ominaisuudella voit shoppailla kätevästi käyttötavaroita kotoa käsin. Tee varaus äpin Click & Pick -osiossa, niin me toimitamme valitsemasi tuotteet lempimyymälääsi noudettavaksi. Click & Pick -tuotteet ovat saatavilla vain äpin kautta, eli niitä ei voi ostaa suoraan myymälöistä. Varausmahdollisuuteen kuuluvat kampanjatuotteet vaihtuvat kampanjasta riippuen muutaman viikon välein.
Näin Click & Pick toimii:
1. Varaa mieleisesi tuote Lidl Plus -sovelluksessa.
Onnistuneen varauksen jälkeen saat äppiin ja sähköpostiin tilausvahvistuksen. Varauksen tiedot näkyvät sovelluksen kohdassa ”Varauksen tiedot”.
2. Tarkista noutopäivä.
Näet sovelluksesta ja sähköpostista, milloin voit noutaa tilauksen lempimyymälästäsi. Yleensä tuotteen kuljetukseen menee kolme päivää. Emme valitettavasti voi säilyttää varattuja tuotteita ilmoitettua aikaa pidempään, eli muista hakea ostoksesi ajoissa.
3. Nouda tilauksesi.
Kun saat tiedon, että tuote on saapunut, voit noutaa tilauksesi. Näytä varausnumero puhelimestasi myymälässä henkilökunnan jäsenelle, niin hän hakee tuotteesi varastosta. Maksa ostokset kassalla.
Click & Pick -palvelun kautta varatut tuotteet kuljetetaan siihen myymälään, jonka olet valinnut lempimyymäläksesi. Jos siis haluat toimituksen esimerkiksi mökkiäsi lähellä olevaan Lidliin, muista vaihtaa ensin lempimyymälää. Ohjeet siihen löytyy täältä.
Jos satut vahingossa tekemään tilauksen väärään myymälään tai muuten vain muutat mieltäsi, ei hätää. Sinun ei ole pakko noutaa tilaamiasi tuotteita. Kauppa on lopullinen vasta, kun haet ja maksat tekemäsi varauksen.
Click & Pick -palvelun kautta ostettuja tuotteita koskevat Lidlin normaalit palautuskäytännöt. Myyntikuntoisilla käyttötavaroillamme on 90 päivän vaihto- ja palautusoikeus kuittia vastaan. Voit palauttaa ostamasi tuotteen mihin tahansa Lidl-myymälään Suomessa ja saat rahasi takaisin. Katso tarkemmat ohjeet ja rajoitukset.